Lunchen!

japp min mest onyttiga lunch denna vecka:/ inte bra känner mig fet direkt, "men det är ju fredag" försöker jag intala mig själv, men men det hjälper icke! Det var föresten potatis och korv! illa! Men jag pallade inte göra mer avancerat igår!!

Ikväll ser det ut som att det blir idol med jossefine, kristoffer och anna! Ska bli trevligt! Även om jag ibland måste tvinga mig att vara social(inget personligt) Utan jag har alltid varit sådan, när jag bodde i sundsvall var jag bara social då jag festade(förutom jobbet det vill säga) Vet inte varför, känns enklast så, När jag ska vara social måste jag vara glad och trevlig och i ordning gjord (ja ni fattar) är jag hemma själv har jag INGA krav på mig lixom! Så jag känner iaf! Men nu är det bara bita mig i läppen o dra mig iväg, vet ju att jag kommer ha trevligt så!!:)

ÄR fredag så mitt humör är på topp, är sjukt danssugen oxå! (det är det tråkiga med att bo i skåne, jag har inga av mina party pinglor här)

now back to work!!




Jag o mina flickor i sundsvall:D haha


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall