trodde du inte?

Men så är det, jag e en snekers junkie oxå, även om jag mest lägger upp high heels här, men är för dom e lite roligare o se på plus att dom e de jag handlar mest=) Men igår satt jag och älskling o kolla skor, och han som nästan bara kör svarta kläder, ibland sätter han på sig en färgad tröja men väääldigt sällen, så jag lyckades få han och köpa ett par riktigt coola sneakers så jag bara längtar tills det dimper ner i brevlådan:D


cool va huh? fårse om han vågar använda dom:D 

Kommentarer
Skrivit av: Linis

Vaddå efterbliven? Det är ju sant ju. Det är livsfarligt att åka båt.



Puss

2009-07-28 @ 17:57:55
URL: http://makeupit.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall