3

Ja igår gjorde jag misstaget att stanna vid en försäljare vid 3:/ FAN vart så klart pålurad ett nytt abonnemang! men så vis spelar det liten roll med tanke på att det blir samma pris som nu medmera! så fick jag en ny mobil=) alltid kul hehe! Men där på stan står man i all hast och med mycket distraherande killar som flamsar! men när jag kommer hem ser jag till min förfäran, han har lagt på en försäkring ( vilket jag inte vela ha) plus att jag har fått FEL mobil=( FAN så nu måste jag ner i butiken o se om det kan fixa det på någe vis! man har ju 2 veckors ångerstid så det borde ju kunna fixas!

denna fick jag:

Denna skulle jag få=/


så nu skall jag ner o kriga haha=)

Kommentarer
Skrivit av: Therese

åh herregud vad jag hatar försäljare!! dom borde inte få stå på allmänna platser! och det värsta är att dom inte ger sig heller... haha

2009-05-29 @ 09:13:46
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall