Guldfisk!

SOm alla vet ÄLSKAR jag djur, finns inte mycket här i livet som gör mig så glad som just djur!! Nu har fredrik gått med på att skaffa ett litet akvarium:) skall bli antingen kampfisk eller två slöjstjärtar, två krabbor och ev en liten groda=) Kommer nog bli suuuuper fint! Dock skall vi inte ha ett vanligt akvarium, vela ju helst ha en jätte guldfiskskål men är SKIT svårt att få tag på då det argumenteras olika ang om detta är djurplågeri, och dm jag hittat har varit för små! MEn var in på en blomster affär idag som hade en skit fin glas"figur" Som skulle bli AS fin som "akvarium" Är ca 50cm hög och rymmer MASSA liter vatten=) kommer bli super till våra kommande fiskar! kommer lägga upp bilder när allt e klart!!

               
Här var lite annorluna fiskskålar, fina men funkar ej i praktiken, så alla nu djuraktivister kan vara lugn, skall inte sätta min fisk i en skål och den kommer ha både pump, värmestav och extra syre.

Kommentarer
Skrivit av: madde

sv: hehe ja det gör jag med men det var roligt att lära sig mer om dem haha.



2009-05-16 @ 11:32:54
URL: http://justmadde.blogg.se/
Skrivit av: Lina

Nååå vad tyckte du om vinet? :)

2009-05-16 @ 13:08:54
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/
Skrivit av: Therese

Det blir nog fint! :) Vilka läckra skålar!

2009-05-16 @ 17:03:00
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall