Jobb!!

JA i morgon skall jag på en jobb intervjuv som varuplockare!

Nästa fredag som personlig assistent!

Igår skicka jag även in en ansökan som hästskötare!

Ni som känner mig vet ju vad jag helst vill ha=) det är nu det svåra kommer! man kan inte säga nej till ett jobb, men vad händer om du först får ett jobb, som du då säger ja till och sedan kommer drömmjobbet som du oxå får. Fan jag känner mig som en dålig människa då jag måste säga nej till ett jobb man kankse först sa ja till! Men ibland måste man få vara egoistisk.......så är det bara!!!

Kommentarer
Skrivit av: Therese

Hoppas du får nåt! och helst det du vill då såklart! :) ja precis då måste man ju få vara lite självisk, såklart att man helst ska ta det man vill! :)

2009-05-15 @ 09:32:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Lina

Ja jag har blivigt lite små alkis tror jag... men ett glas vin om dagen är ju bara bra säga det ju ;)



Kul med alla jobb, lycka till.

2009-05-15 @ 17:45:20
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall