Odåga!

Jag börja morgonen med att gå (eller försöka gå iaf har sådan sjuk träningsverk efter dansen igår) till jobb intervjuv på Uniflex, som att bli uthyrd till citygross, hon lät jätte possetiv och tyckte jag verka överkvalificerad för jobbet men klart jag vill ha det ändå, även fast jag håller med henne;) Hon skulle höra av sig nästa vecka, det jobbiga är att hon vet ej hur mycket timar det blir och det kan variera mycket vecka från vecka=(  men skall prata med ams o alfa på måndag o HOPPAS att man kan fixa de så jag skall kunna ta de jobbet ändå! fan VILL ju jobba!!!

Sedan vart det systemet och handla för morgondagen, både till mig o fredrik, vart ju sjuuuukt mycket så fick gå två svängar haha, hans öl vägde ju massa!
Imorgon har killen o ett av hans band ODÅGA sin första spelning=) skall bli skit kul att se och jag hoppas det går suuuper för dom!!! Dom e ricktigt duktiga och bra tycker jag:D

så nu sitter jaghär! e hungrig o har ont i skallen, inget o äta och e sugen på ÖL:D haha Fredrik kommer inte hem förens 23....tråkigt men men!!! Längtar ju efter han:D


lite bilder jag knäppte idag:)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall