SKOR!!

Fan helsingborg suger på den nivån....finns 4a skoaffärer i hela stan:S vad jag vet iaf! O INGEN e särskillt stor, ute på väla finns nog oxå några dock vet jag inte vilka, men jag vet att bianco och DNA INTE finns så jävla typiskt då det e mina favvorit affärer så man får åka till Lund lr Malmö.....fast o andra sidan kan jag åka till Köpenhamn o handla:D Men när jag åker hem till sundsvall den 20e skall jag shoppa loss på välkännda marker haha


skulle bli ett fint collage här ,men jag fick damp på mitt bildprogram så icke!!! MEn dessa e från BIANCO

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

ne rocco hänger fortfarande på :) Bara de att han fick en hjärnblödning och äter fortfarande stark medicin. Så han är inte så pigg. Men han blir bättre och bättre. Han fick tillome åka ner till strömsholms veterinärklinik.

2009-05-08 @ 11:10:35
URL: http://emmamakeup.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall