SOOOL!

Gud så fint väder det har varit i helgen! Igår var vi o fixa i lgh e inte klart än så bilder kommer senare! Men vi var över till helsingör och köpte öl till SRF OCh sedan vart det 2 öl i solen=) Är så fint där och jag kan gå o kolla hela dagarna, och fredrik e så underbar. Du gör mig så jävla lycklig!


lite bilder från båten, (jag e säämst på att komma ihåg att knäppa men här e några iaf=) alla bilder e på helsingborg, förutom slottet som är i helsingör!




   

Idag Så målade vi som sagt klart, sedan så gick jag o fredrik o hans bror ute i solen vid kajen o bara mös, var underbart varmt och soligt, roligt att gå o kolla på alla människorna! Efter det vart det thai mat och nu e karln o trummar. jag äter franska kakor och kollar gossip girl:D sweet!


bror kristoffer


Och min underbara karl:) Han kan le oxå:D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall