Äntligen!

Ja nästa vecka börjar jag jobba morgon, det skall bli skönt. Jag kommer alltså vara hemma kl 15 på dagarna ungefär! SKa bli skönt, för nu kan jag äntligen börja träna igen! och det kan ju behövas. Ni vet som jag sagt tidigare är min arbetsplats ganska skenerös på godsakerna! Idag hade dem fyllt upp godisskålarna och nu kom dom med en prinsess tårta!!! Fy känner mig spy färdig nu, vilket jag verkligen borde:/ får se hur det går med vägningen till veckna:/ tjuv kika igår och det såg inte bra ut!!!
Men som sagt till veckan hinner jag till passen efter jobbet! fan så skönt:D


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall