Dåligt som vanligt!

japp jag är ingen helgbloggerska;P Har fullt upp med mitt liv då!
Helgens halloween party var super trevligt, alla hade klätt ut sig mycket bra:D Södnagen bestod av inget typ, jo vi åkte ut till väla o handla lite! Min älskade sambo gav mig en tröja o byxor från gina, mycket gulligt av han och det värmer såå!

Idag har jag bara städat och diskat, lagat lite mat oxå! Får se hur det smakar i morgon! Sitter här nu och är så sjuukt seg, fattar inte- och sedan att allt har gått fet idag hjälper ju icke, fick inge busskort och glömmde passer kortet till jobbet! typiskt!! men men!!

Gud all denna tjaffs om vaccinera sig lr inte, det börjar på verka mig:( Vet verkligen inte hur jag skall göra! kankse dör vilket som lixom!!!!
Hur ska ni göra?



(kommer biler från helgen senare)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall