Jobbig dag faktist!

Jag började med att gå till jobbet idag, jag hade fått 2 timmar men det slutade med 6,5 timme utan lunch::( Mycket trött och irriterad då jag inte fått någon lunch!
Det SPÖ regnade och BLÅSTE som fan! När jag väl kommer till bussen (ca 20min promenad) Så är jag så blöt att det sipprar mellan tårna, sinner vatten innan för tröjan på ryff och armar, jeansen är helt genomblöta ända in på trosorna och ja helt enklet som jag tagit ett dopp...efter 15 min buss tur kommer jag hem iskall och fryser som en idiot!!! Fy ingen bra start!
Men i morgon skall jag få jobba 8 timmar iaf, dock åker min lilla älskling iväg i morgon, fy hatar sova utan dig ska du veta!!! Men men hoppas dom får det bra!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall