Lördag morgon(?)

Ja känns som det iaf! VI låg i sängen o slappa allt för länge i moorse;P Men vi kom upp och har precis gått en långprommenad med hundarna! Var riktigt skönt ute! dock känner jag mig lite sliten och förkylld! Inte bra!

Ikväll ska vi som sagt passa det 4 små odjuren;) får se hur det går! Ska bli skoj tycker jag, jag älskar ju barn så och kul o se hur man löser detta med 4a ungar:D
SKa bli kul o se hur fredrik är haha!!

Ska ev käka om en liten stund med sara och jacob snart oxå, man hinner inte se så mycket nu för tiden! lite trist men så är ju livet!

Nä nu skall jag in i duschen!

Over and out!




P.s...Jag är grymmt sugen på öl hahahha, men bra både för min lever och min figur att skippa den helt i helgen!! D.s

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall