Nu börjar det!

Oki jag vet hur jävla tråkigt och jobbigt det är tt läsa alla "viktkamp" i olika bloggar, jag hatar själv att läsa det, men nu måste jag själv börja! Jag har nått mitt absoluta MAX vikt, och måste nu börja gå ner och tänkte redovisa lite mer här, dels för det e lättare att sköta sig om man vet att folk faktist sitter o läser detta plus att man känner sig inte lika ensam i sin kamp!

Så jag kommer väga mig 1 gång i veckan, för en mer rättvis vägning (man pendlar ju så otroligt mycket dag för dag! och redo visa det här. ommer inte lova att jag lyckas, kankse tom går upp ( nä aldrig) Men an vet aldrig, fattar att detta e piss tråkig läsning, fast sitter du där o tänker att du oxå måste gå ner några kilon för din personliga hälsa, så häng på du oxå vettja så kämpar vi tillsammans!

Vad är det som får att du bloggar om just din "viktkamp"?



Hoppas det går nerför till nästa vecka!!  


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall