Skattjakt!

Och jag hitta inte ett skit:( Jag och fredrik var ute och leta mossa, men i denna skånska skit skogen finns det ju bara löv:/ så får se om jag orkar leta upp en jävla granskog eller om jag får köpa skiten:/ men vi fick en mycket trevlig prommenad på 1,5 timme i skogen och vid havet. Var super mysigt väder och hundarna bara njöt. Som vanligt var man seg på kameran och det ända jag var till var skit kort, men jag visa dem ändå! En bråkig hund som inte vill sammarbeta!!:D





Skrot hunden som smyger på jäsper!!

 

Efter att vi kom hem var de båda heelt slut(och är det fortfarande!!)


bebis sover!!




Deras lilla våningshus:D


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall