start!

Ja dagens start på dagen suger jue:(
Dels fick jag veta att det blir inga fler timmar på jobbet om ingen blir sjukskriven:( fy fan så störigt....jag som behöver varenda litet öre=(
Jag skulle tvätta men hade bara tvätt medel så det räckte till två tvättar=( får ta resten på fredag( jo jag kan gå och köpa mer men just nu pallar jag inte det då jag har så mycket att göra hemma plus att det tar hundra år för skiten att torka)
Och Jag skulle ringa och boka afrodans ikväll, och självklart var det fullt:/ piss men får bli ett maxpass ist! Inte alls lika roligt menmen det får duga helt enkelt! Måste ju röra på fettet!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall