Bulle i ugnen!

Tyvär inte den sortens bulle jag vill ha. Hahaha! Utan blåbärs och vanilj bulle, den sorten min sambo vill ha! Hoho så rolig jag är ibland alltså!!
Får väl se om dom går att äta! Om jag ger honom en super bulle nu så är det väl hans tur nästa gång;P Nä skojar bara!!! Blev lite familjekär pga filmen jag kollar på!!!

I morgon skall jag först springa innan frukost och sedan ta tag i tvätten och köpa färg, sedan skall jag på yoga! Fan så duktig jag e. Men Jonas säger att detta kommer få mig att gå ner i vikt, så då testar vi detta i en månad! 

Har ni haft en bra dag då?? 

Kommentarer
Skrivit av: Linis

Snart får ni ta och skaffa en riktig bulle i ugnen =) så jag får komma och snutta bebis... och kanske bli gudmor =P



Puss

2010-02-16 @ 13:03:25
Skrivit av: Madde

Linis: HAha jo jag sa det till min kära sambo igår jag med! Svaret var som vanligt, ganska otydligt- "när man minst anar det" Haha så vi får nog vänta ett tag till;P

2010-02-16 @ 13:06:56
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall