God natt!

Jo säger det nu, trorts dålig uppdatering! Mötet med frida gick bra, ang tårtorna! Tack Frida för att du litar på mig, ska som sagt ge allt för att få tårtorna lika goda och underbara att se på som jag bara kan! Nu väntar jag bara på att få SP och färgen så jag kan börja modellera dekorn till tårtorna, dom kan man ju göra i god tid innan så man verkligen kan lägga ner all sin tid för dom! Kommer bli så skoj!

Ska även förbereda lite med bottnarna och frysa in! Ska bara få ut lite formar först!!!

I morgon är fredrik ledig, så skönt!!!!

Har ni för planer fr helgen?

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall