Halsbränna!


Kul att jag har halsbränna och sura uppstötningar (skulle även kunna säga lite spya i munnen) Mycket jobbigt! Har precis ätit kvälls fikan efter Yogan. Yogan gick skit bra, fast jag har ont i en arm, skit jobbit men skit kul! Sara ska oxå skaffa tränings kort på natiuls, ska bli kul-kankse man slipper träna själv!
Fikat vart 2 koka majskolvar(haha lever på det nu) Och mackrill MUMMS! Fredrik tyckte jag luktar kattmat när jag ätit det haha!!

Gud så jag längtar tills min älskling kommer hem, vill bara pussa och krama på han tills vi somnar haha!




Linis: Ja hon gör allt själv, skit fina. Jag har ju ett halsband från henne redan, en cupcake:D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall