Jävla skit!

Som vanligt i mitt jävla liv så ska allt skita sig! Det ända jag har haft att se fram emot denna vecka (att göra det vill säga) är att fixa detta JÄVLA skåp. Så nu målade jag det första svarta lagret. Och hur tror ni att det var? Jo en summering av mig ungefär=SKIT, nu när färgen torkat har den lixom krakulerat och spruckigt upp! Så nu måste jag FÖRST gå och köpa en JÄVLA massa sandpapper för att slipa ner hela skiten! Sedan dessutom upp till denna IDIOT gubbe för att köpa ännu mer SVIN dyr färg! Vilket bra jävla slut på denna jävla FETT-isdagen. Nu vill jag bara skita i allt och lägga mig o soffan och trycka i mig massa skit och inte lämna soffan förens turen vänder för mig!! FAAAAN Så irriterad jag är just nu, ska pissa på skåpet, sabba hela min JÄVLA dag!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall