änny en dålig!

JA uppdatering alltså! Snart är semestern över och jag skall ta tag i bloggen igen=) Får se om jag har några läsare kvar då;P Kom hem i natt Från sundsvall iaf! Resan gick bra trots snö oväder och sena tåg!
Vart lill julafton där hemma Och detta fick jag!

Köks klockan (as fin)
Mixer
present kort
filtar
smycken
kokbok

Ja allt som jag vela ha och behövde=) Kommer komma upp lite bilder senare! Just nu pallar jag ej!

På måndag fyller jag 24, tänka sig så fort tiden går! Då vill jag verkligen baka men så tråkigt då jag inte direkt har några att bjuda=/ Men men får väl baka en fin tårta till mig själv och äta upp den själv och tycka synd om mig!! haha!! Men sedan på onsdag fyller fredrik år och då kommer ju hans familj så vi får väl bjuda på tårta då!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall