ÅRETS FÖRSTA!

TRÄNINGSPASS:D
VART LITE SPRINGNING! OCH DET ÄR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV SOM JAG GÖR DET ENBART, MEN VART 45MIN PLUS 5 MIN AVSLUT! SÅ SKÖNT MEN SÅ JOBBIGT HAHA!

NU SKALL JAG STÄDA IAF! EFTER HELGEN, SER UT SOM ETT BOMBNED SLAG PÅ SINA PLATSER, OCH HAR ÄVEN FÅTT MITT EFTER LÄNGTADE TV SPEL IDAG SÅ IKVÄLL SKA JAG NÖRDA;P I LOVE IT! 
 
FREDRIKS SKA REPA IKVÄLL SÅ DÅ KAN JAG SPELA MED GOTT SAMVETE! SKA ÖVA UPP MIN  SKILLS SÅ JAG KAN SPÖA ALLA SEDAN:D

SKULLE SKRIVA NÅGOT MER MEN MINNS FAN INTE VAD DET VAR! HUM SKUMMT! SKRIVER DET SEDAN OM JAG KOMMER PÅ DET!!!


Kommentarer
Skrivit av: Josefin

Härligt med träning! Jag lovar, snart kommer du också tycka att jogging är jättekul! ;)

Helsingborgshem har 2 mån tid (som mest) för att gå igenom bytespapprena och det, och Brogripen (det vi bor i nu) har 4 (!!!) mån. På Helsingborgshems hemsida stod det att inflyttningar endast sker vid månadsskifte. Så, vi får se helt enkelt! Har ingen aning, men om ett par-tre månader kanske. Förhoppningsvis tidigare!

Nä, nu ska vi göra kladdkaka! Försöker inte alls att frestas... :P Hehe... Ha det!

2010-01-11 @ 19:25:42









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall