Behöver hjälp!

Jag glömde ju berätta i förra inlägget vad jag gjorde idag, jag själv blir inte förvånad men snart är det fan dax att skaffa hjälp, innan jag får betala surt för min förvirring:D

Efter att jossefin blivit hämtad av bror så ska jag in på Gina en snabbis, går och kollar lite, börjar skriva ett mess till fredrik och går därifrån in till hm. Och då upptäcker jag att jag går med en gina tröja på en galje i min hand:O Jag har alltså gått ut från gina med tröja i handen och in på hm! Jag vart så paff och nervös att jag sprang in på gina och hände tillbaka den igen haha! Tur är gick inte larmet i någon av affärerna men fan så pinsam om det hade gått, hur förklarar man det. Och vem tror på "jag glömmde bort att jag höll i den, tänkte inte på de" Aja mamma bara garva och blev inte direkt förvånad över hur förvirrad jag e, fredrik sa " ja det är så typiskt dig babe". Och ja det är ju det! hahaha

jag och pappa var på okq8 och skulle tanka en gång, jag tog en tidning som jag tänkte köpa och han tog en choklad (som han började äta på inne på macken) Vi betala bensinen och åkte iväg!

Jag: Pappa betalade du min tidning?
PAppa: NEj!
JAg: Inte jag heller :O
PAppa: Jag glömde betala chokladen oxå (säger han bedans han äter upp den sista biten)

Haha ja så e mitt liv;P




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall