Fredag!

En innehålls rik dag=)
Började med att Jossefin kom, jag gick med hundarna tränade och sedan gick vi på stan! Vart lite shopping, en klänning, en dekoration i sten (vit med lila/rosa blommor på format som ett hjärta) så söt och ligger i fönstret i köket ( min mobil är ju på lagning så kan ej knäppa kort och visa tyvär=( men kommer senare) Vart även tulpaner, är ju tulpanens dag så självklart:D Vart även en liiten vår blomma till:D (kolla bilderna) som ska stå i vardags rummet!
i morgon ska jag ut till väla ska köpa lösögonfransar, kaffe koppar och försöka hitta en kofta eller något att ha över klänningen, även ett par strumpbyxor!!

(hitta tyvär ingen bild på klänningen på nätet heller:/....men den är rosa/creme upptill och svart nertill, ser nästan tvådelad ut skit fin iaf visar bilder så fort jag kan)





Den andra blomman är anemoner, sitter små blommor i en liten klaskruka, såå söta. och när det sedan blir vår kan man plantera ut dom så växer de vidare! smart va?




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall