Garderob!

Nu har man kollat på lets dance och käkat popcorn och choklad, jämt för mycket! Har sjuk ångest just för för att jag ätit så mycket idag:( Åt min första riktiga middag idag på en hel vecka, så jävla typiskt så nu har jag vel gått upp allt jag spydde ut:( skit. Har sådan enorm ångest ang mat! fy, måste skärpa mig! ska leva på grönsaker ett tag tror jag! svårt men men! (fast egentligen vet jag att det hanldar om att jag äte för lite, men vad hjälper det när mitt samvete säger åt mig att äta mindre och mindre!! Aja dagen ilandsproblem:D Får ta o springa i morgon igen om det ska vara så haha( har dock sådan tränings verk)

Vi har en stooor valk in closet, dock får jag inte alls till den som jag vill. är kläder överallt, skor överallt och lakan och skit ÖVERALLT! måste försöka fixa detta, nu har vi dessa trådbackar på dena långsidan och andra sidan hänger det saker och högst upp hyllor! vet inte riktigt vad bara! Men helst vill jag ha lakan och säng kläder mm i en byrå lr något, vill inte ha dem i garderoben! a bort de översta hyllorna i garderoben så man kan utnyttja höjden på annat sätt! Men får se, måste hitta en byrå först:D



Kommentarer
Skrivit av: Therese

åh jag vill oxå ha en walk in :)

2010-01-16 @ 09:41:47
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall