God morgon!!

Eller jag har varit vaken ett tag, men inte förens nu jag satt mig vid datorn, som vanligt har jag inte ätit än men skall göra det så fort jag har kastat in första maskinen med tvätt!! Idag blir det tvätt och bak dag! Har lovat min älskling att baka mat bröd tills i morgon bitti, då han är ledig! Mysigt att starta dagen med ny bakat bröd och te:D Ska inte säga för mycket, dom kankse smakar skit haha! Måste först ner och handla lite ingredienser!
Hade även tänkt klämma in ett danspass vid 18. Så jag har nog att göra tror jag! Hoppas jag haha! Ska skriva lite jobb ansökningar oxå!!

Hur ser eran dag ut?


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall