Kännslor!!

Jag har tänk massor på dig! Men som vanligt så rammlar saker ur huvudet med tiden! Sedan fick jag höra att du pluggade här i skåne( vart är jag osäker på men fick för mig det var Lund iaf) OCh jag kännde en sådan glädje av att du kankse fanns i närheten (även om du kankse aldrig vill prata med mig igen) Men kom snabbt på att jag vet inte hur jag ska få tag på dig!! Har inget nr, ingen facebook, INGET! Det kom in massa annat i livet och jag kom av mig i mitt sökande! Senast i måndags pratade jag om dig till jossan, och visade foton på oss! Du fick en speciel plats i mitt hjärta, vi är SÅ olika varandra som personer, men hade sjukt många roliga dagar och upplevelser ihop( både på jobbet och fritiden) Idag satt jag och surfa på nätet och då hittade jag dig:D Vet ej om du kommer läsa detta, eller om du ens kommer svara på min kommentar eller vänförfrågan! Vill Bara du ska veta att jag har saknat dig, och det som har hänt har hänt. Vi kankse kan börja om på ny sida och se om vi fortfarande har lika kul ihop?? Om inte annat är du en sjuk go tjej iaf!! Och kommer aldrig glömma våra skratt, rimm och teckningar ihop;D



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall