Motion!

Nu skall jag ut i kylan med mina små monster så dom får kissa och motionera sig lite=) Sedan skall ja på dans en timme, Madonna står på schemat, har dock sådan jävla träningsverk så får se hur smidig och sexig jag kommer se ut haha!! Huvud saken är väl att jag blir svettig antar jag!:) Plus att man blir så avundsjuk på Linda Våran Instruktör som är så jävla duktig och vältränad=/ Mycket irriterande:D

Efter ska jag på OJ och handla lite, keso och majskolv står på listan;P Annas fel att jag vart så sugen på det hehe!!!b Måste dock hinna hem så jag ser slutet av halv 8 hos mig! Jag älskar det programmet:D Var så inspirerad igår så det kom 4 nya recept i min recept bok, så snart skall jag bjuda hem mina vänner på middag och efterrätt:) Mumms:D

Bye bye så länge!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall