Pyssel!

Jag och Jossefin har bestämmt oss för att ha en pyssel/bak dag! Hade tänkt i morgon men tror tyvär vi får skjuta fram de till näst avecka, dels har jag fårr pengar då och i morgon är fredrik ledig och vi har massa att göra på dagen!!
Jag har ett par ljusstakar som jag ska göra om så att de passar in här hemma i vårat chabby chick hem;P (fredrik blis såååå glad med mer vitt, blommot och feminint:D) 
Så på Lördag och Måndag har jag planerat att gå på loppis, (jossan säg till om du vill med! På måndag blir det den hos er, ska se om jag kan hitta något att pyssla med) Får se vad man kan hitta, helst vill jag på loppisar som ligger på landet, oftast där man kan hitta gobitarna, men utan bil får man ta det man kommer åt helt enkelt!!
Satt även och kikade på tyger, guuud så jag önskar att jag hade en symaskin( vet att jag får åka till fredriks jobb om jag vill men alltid mycket bekvämare att sitta hemma och svära) Vill sy sitt dynor/överdrag och kudd fodral, såg på tradera att dom säljer kuddfodral för typ 300 spänn...nice med lite extra pengar, och sedan att jag e grymm är ju bara ett plus:D

Så nu är det storsökning efter följande på loppi/blocket!!

Klädskåp/skåp/linneskåp Som skall stå i badrummet, ska självklart målas om så hur den ser ut när vi köper det är skit samma, men det är något jag verkligen vill ha nu! är less på att ha allt huller om buller=)

En tvätt bräda( gammal klassiker så klart) oxå svårt att få tag i men dom är ju underbara!!!

Byrå till gästrummet/sovrummet även denna skall göras om så utseendet är skit samma bara den är billig!

Gammalt skrivbord till gästrummet/kontore!

Sedan hur mycket mer, men detta är det stora sakerna som behövs, och jag längtar så förbannat till sommaren så jag kan börj dekorera med torkade blommor och kransar med sommar inriktning:)


Denna bok vill jag köpa!





too die for:D

Detta är min inspiration till våran pyssel dag:D


Kommentarer
Skrivit av: anna

jag har en symaskin som du kan få låna och svära över ;) jossan vill "lära sig" sy också så vi kan ju ha syjunta här någon dag, och såklart baka lite :) då får du träffa grisarna också.



tror jag såg dig när jag cyklade hem idag men jag hann inte heja... tar det nästa gång!

2010-01-21 @ 19:36:19
URL: http://savve.blogg.se/
Skrivit av: annapanna

det var i närheten av där ni bor. du var på väg inåt söder typ... jag brkar också vara helt blind när jag är ute, ser aldrig någon medan jossa ser alla vi känner :P

men vi kan ju fixa en dag med lite pyssel och så. vore mysigt.

2010-01-23 @ 22:02:09
URL: http://savve.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall