Söndag!

Ja då är söndagen här, min sambo ligger bakom mig bakis som ett as, när vi vaknade i morse var han fortfarande full, och det höll typ i sig fram till lunchen haha!!!
Vi var på fest hos Sara & Jacob igår, båda fyller år och Sara har tagit examen! Fetsen var super trevlig och vi vart bjuden på tapas!!! ( ingen mat för mig haha, men lite av varje slank ner iaf)
Efter festen drog vi vidare ut! Först på ZOO bar, sjukt mycket folk och blonda puckade brudar!!! Sedan gick vi till Level, vart lite dans, jossan är som en maniac på dansgolvet:D Och började kvällen med att skalla mig rätt på näs benet, hahaha jag är fortfarande helt öm i min stackars näsa=)
Fredrik vart så jävla full (vilket ni fattar om ni läser i början) Jag fick en spy stinkande gubbe efter mig så jag vela bara hema, efter lite (läs mycket) övertalning av fredrik fick jag tillslut gå hem! Men an inte mer än lägga mig i sängen förens ja hör att han oxå kommer, Olivia börjar skälla och fredrik öppnar post inkastet och säger åt henne att vara tyst! Sedan hör jag han testa nycket efter nycket (med ca 2 minuters mellan rumm, trodde han somnat utan för dörren) efter ca 10 min hör jag postinkastet öppnas igen och en ynklig röst säger " Babe, släpp in  mig, min nycket funkar inte" HAHAHAHAHA jag höll på dö av garv, och hur kvällen sluta behöver jag inte ens skriva, mer änn att jag fick hjälpa han av med kläderna;P Jag vart helt plötslig en personlig assistent;P MEn han e dock alltid lika gullig, hur full han än blir, dock lite retarded!!:D


Kommentarer
Skrivit av: Sara

Haha, fullt ös medvetslös nästan.. :P

2010-01-24 @ 20:38:54
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall