stormsteg!

Skulle ha uppdaterat mer igår men kom helt av mig då my love kom hem, hade ingen lust helt enkelt=) Vi käkade sushi och kolla tv! Gick o la oss tidigt faktist! Idag är han ledig, så han sitter o knopar på sitt jobbs hemsida ( ja ni läste ledig;P)snart ska vi ner på stan och lämna in min mobil på lagning! Hoppas dom har en lånetelefon denna gång då 3:s jävla skit sim-kort bara funkar i 3 mobiler! Så jävla värdiglöst!!

I morgon bitta åker fredrik till danmark och kommer vara där med jobbet till på söndag kväll, ytterst tråkigt för mig, men jag ska ut med Linda och Julia på lördag vilket ska bli skit kul=) mycket trevliga tjejer! Så i morgon skall jag ägna min ensama fredag åt shopping och lets dance;P Hur nice låter inte det haha!!!


nä nu ska jag ge min karl så mycket kärlek han bara förtjänar då han e underbar:D



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall