Tack så himmla mycket!

Ja nu har vi nästan precis kommit hem, har varit och ätit thai. Dock så var det inte så himmla gott så jag börjar bli hungrig igen;P Men får bli en smoothie snart!

Idag hade vi gäster! (glömmde knäppa kort) Tack alla som kom, var jätte trevligt och mysigt! Fick även massa fint som jag hade tänkt visa här!! Även fredrik fick massa fina och bra saker=) SÅ tack igen för ett tervligt sällskap och en trevlig slut på våran födelsedagar!!

Det jag/vi ick idag var:
Muggar & fat
Pengar
Blommor( i love)
Kakburk
ljuslyckta
film
kläder
lotter
smink

Tror det var allt (annars ursäkta, inte för det betyder mindre utan mer att jag e trött och glömsk;P)















tack igen:D






Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall