Tights ångest!

Nu har jag varit kommit hem från staden! Och det var mycket trevligt, en kopp te vart det och treviga samtal med Sara & Jossan. Så bra dag:D Dock har jag märkt att jag har problem med svenskan idag haha, så är det mycket konstiga skrivningar här på bloggen så får ni ha överseende med det! Har inte ens kunnat prata riktigt idag:)

Men på vägen hem skulle jag köpa nya tights, men med enorm ångest. ska jag ta två "billiga" par eller ett par lite dyrare? 2 par tråkiga vanliga svarta, eller ett par som är skinn skodda? GAaah jobbigt, borde väl tänka ekonomiskt och ta två par för samma pris som ett par, då jag nästan bara använder tights (fredrik blir lika glad varje gång jag har jeans haha) Men jag har svårt av välja:D

Lindex Shop Online - Leggings Lindex Shop Online - Leggings Lindex Shop Online - Leggings Lindex Shop Online - Leggings, organic cotton

Dessa var några av många som jag funderade på! Slutade med att jag kom hem tomhänt!! Så Jag får ta detta beslut i helgen ist! :D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall