Tisdag!

Har inte bloggat idag då jag hade besök av Jossan! Vi gjorde nog inte så mycket! Jag städade och så, sedan satt vi o kollade på lite bilder! Haha inte så super kul för henne;P (nästa gång föår du säga till om jag blir för tråkig)
Jag hade trevligt iaf haha:)

Nu har jag precis käkat! sedan skall jag iväg och träna!! Måste få bort fettet nu! Händer ju inte ett jävla skit på vågen! Fast idag har jag käkat blodpudding, kankse inte det nyttigaste men hade massa grönsaker till faktist!!

Känner att jag har inte så mycket att skriva om lr att bidra med idag!! Jag måste lämna tillbaka mina lacktights som jag köpte igår! Kom på att jag har redan sådana hemma plus att dom suger i kvaliten:/ själva lack "finischen" försvinner lixom!! Så skall köpa andra ist!!


Skumm blandning jag vet:D Men gud så gott det var haha!!


Kommentarer
Skrivit av: Josefin

det var ju jag som frågade om du inte kunde visa bilder på din familj! jag tycker det är kul att kolla på foton! :) så det är lugnt. och du, du är inte tråkig. jag uppskattar att ha sällskap. man behöver inte alltid göra "värsta grejerna" bara för att man umgås! :)

2010-01-27 @ 18:47:04









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall