Aggresiv!

Jag har skrivit om detta förr på FB, men måste ta upp detta med er kära läsare.
Jag har inget emot att folk säger "gud så din mage växer, eller gud så stor/liten din mage är, MEN när de börjar kommentar mitt utseende i övrig då blir jag förbannad, "Gud så stor du har blivit, och jag menar inte magen" MEN TACK SÅ JÄVLA MYCKET, det är precis vad man behöver höra då man redan känner sig som en fvälld kossa, som dessutom droppar mjölk.
Vad FAN ger dig rätten att kommentera mitt utseende bara för att jag är gravid? Hade jag lagt på dig utan att vara gravid så hade INGEN vågar säga något, men nu ja då är det fritt framm att kommenter ALLT! Är jag någon JÄVLA offentighet nu bara för att jag är gravid? IDIOTER.

Nä jag har fortfarande SAMMA storlek i kläder som innan så såååå jävla fet kan jag inte ha blivit, men jo sedan vet jag har jag har gått upp i vikt, något jag både försker ha en "sund" inställning till och acceptera, samtidgt som jag mår piss över att känna mig fet o ful jämt.

Så gör mig en tjänst OCH HÅLL KÄFTEN om du inte har något vettigt att säga!

Kommentarer
Skrivit av: Therese

Strunta i dem. Det kallas för avundsjuka.. Bara skratta åt dem istället. De kan aldrig bli så fina som du är och det vet de ;)

2011-04-08 @ 17:06:10
Skrivit av: Linda

Mäh, säger dom så? Tycker du ser jättefin ut! Det är absolut inget du skall lyssna på, antingen har de aldrig varit gravida eller så var dom sjukligt missnöjda med sig själv när dom var det så de måste trycka ner någon annan lite! Du har en superfin mage som du bara ska vara stolt över, skit i alla andra-de har ingen rätt att säga att du blitt stor!

Kör på, käka en choklad till och njut av att du faktiskt kan det!

2011-04-08 @ 19:17:24
URL: http://lindasin.blogg.se/
Skrivit av: Linda

VA vem säger så,e dom helt bakom?

Så säger man väl inte till någon!!! Gravid eller inte! O sen e man ju mer känslig när man e gravid (i alla fall jag), så då e de ju ÄNNU värre!!

Krama om

Jag tycker i alla fall du är HUR fin som helst!!

2011-04-08 @ 19:58:32
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: Madde

Therese: Tack så mycket, det värmer verkligen:)



Linda x2: Ja helt sjukt så oförskämda folk kan vara, det jävliga e att det är samma person som sagt det 2 gånger nu, snart kan jag inte hålla tyst!

Men tack så jätte mycket för era värmande ord, det göra så att min fredag var ljusare!

2011-04-08 @ 20:02:56
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Frida H

Äsch och OM du skulle blivit bredare så är det i alla fall inte fett utan vatten!!! Jävla svin.

2011-04-08 @ 21:40:38
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Skrivit av: Angelica

Idioter! Det är bara min kära sambo som sagt så till mig hittils, dock var det ett tag sedan nu då han fick en snyting i bakhuvudet senast! Man säger inte sånt till folk vare sig gravid eller inte!

2011-04-09 @ 13:42:10
URL: http://missakerlund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall