Back in town!

Japp jag har ju inte bloggat på en vecka tror jag, men så får det vara då mamma har åkt 90mil för att få umgås med mig:) Sedan i torsdags åkte vi alla upp till Sthlm där vi träffade upp pappa och den älskade släkten och firade påsk!

Veckan (mån-tors) med mamma har bestått av massa mys, vi har gått på stan och mamma har skämt bort mig med både smink,nagerlack,bebiskläder,hårfärg,mat, inredning och massa annat härligt:D Ska lägga upp bilder på lite av sakerna sedan! Var så mysigt att ha henne här, då jag inser att jag saknar henne så mycket och att man tar för givet att dem jämt ska finns där. Tyvär gör dom ju inte det men det är lååångt kvar innan hon får gå.

Väl i Sthlm grillade vi med min syster & hennes man, vi hade stor påksmiddag hos farmor o farfar där hela släkten på pappas sida kom och vi hann hälsa på Linis i hennes nya lgh. 4 dagar bara rusar iväg då man har massa människor att hälsa på, vi hann även hem till Ronny & Mia o se deras underbara djur:D

Det ända possetiva med att vi åkte till Sthlm och skildes från mamma o pappa där är att det blir inte lika tomt hemma då, nu åkte vi ju hem till lgh. Annar då de lämnar mig här och åker då blir det så tydligt att det ä rtomt utan dem. Då brukar jag gråta en skvätt för det är så jobbigt att bli ensam och veta att det är flera månader innan jag får de dem igen! Nä nu slutar vi annars börjar jag böla igen!


Bror därimot fick jag inte träffa, ska lura ner han o hans tjej denna vecka hade jag tänkt. Annar jävlar!


Kommentarer
Skrivit av: Linis

O i sommar kommer jag och snuttar bebis och nyper han i låren

2011-04-25 @ 22:18:26









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall