Bilder från Påsken!


Fina mamma här i Skåne påväg till sthlm ( då jag kom på att jag inte knäpp ett kort då hon var nere:(...)



Jäsper på väg till Sthlm.



Olle så klart:D


Farfar, farbror, pappa o mamma




Farmor o Fredrid.



Pappa o mamma


Kennet, mamma, Catarina o kusinerna Alva o Saga.


söt ungar.


syster


Farbror Göran o pappa


Kennet, Fredrik o Jennie


Olivia sitter i farmors fågelbad o solar


Sedan fick hon sällskap!


Påskmiddag


Var fler där än jag fick med på kort ser jag;D


Och så här kände sig jäsper på vägen hem:P

Ja det var lite kort helgen, som vanligt knäpper jag så himla DÅLIGT med kort, inte ett ända hos Linis märker jag nu! SKIT. Men man kanske blir bättre!

Kommentarer
Skrivit av: Linis

Gör ingenting att jag inte är med!!!

2011-04-26 @ 21:17:49
Skrivit av: Mia

Hej!

Kul att du tittade in på min blogg. :) Jag är beräknad till 2a augusti. Du då?

Nä, alltså revbenen får den gärna låta bli att sparka på för det var riktigt skumt. :-/



2011-04-26 @ 21:33:24
URL: http://mamma-miamaria.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall