Fisk Spa!

Ja detta är ju ett nytt fenomen ( i Sverige iaf ) och man har läst i många "stora" bloggar att dem har prövat på detta just utomlands, men nu har det även kommit till sverige, i Sthlm finns det ju såklart på säkert flera ställen ( jag vet bara ett ) MEN nu finns det även här nere i skåne :D i lilla Höganäs, är nämligen en jobbarkompis till min sambo som har öppnat/ska öppna ( är ej helt säker ) ett sådant spa ställe. SÅ nu måste vi ju bara testa på detta, ska både vara hygiensikt och säkerligen underbart för mina gravid fötter:D





Härlig va;P Och sedan kan dem ju servera sushi till HAHA:D



Tycker dock detta blir lite läbbigare :D

Skulle ni kunna tänka er testa detta? Är ni mer intresserade av stället här i Höganäs så hör av er så ska ni få mer info:D


Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Nej fy, jag är rädd för fiskar så jag skulle aldrig klara av detta! Och det måste ju killa på fötterna som tusan när fiskarna naggar.

2011-04-09 @ 23:23:45
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Linis

Det där vill jag testa. Alla fiskar skulle vara på mina fötter =)

2011-04-10 @ 00:02:11
Skrivit av: Denice

Det har jag varit intresserad av att prova länge och Höganäs är ju inte långt bort :)



Ser lite läskigt ut dock att sitta helt nersänkt men för ömma fötter, nemasproblemas!

2011-04-12 @ 08:31:30
URL: http://littlemissg.devote.se
Skrivit av: Caroline

Vad kostar det för fötterna? Svara gärna på mejl.



Mvh Caroline :)

2011-05-10 @ 18:17:20
Skrivit av: Emma Persson

Hej!



Jag bor i Höganäs och är jätteintresserad av att gå på "fiskspa". Skulle du vilja skicka lite information om pris, adress, öppetider och hur man kan boka tid till behandlig. Jag har letat i flera dagar efter information utan framgång. Har lite brottom efter som jag ska på en tillstäällning i slutet av denna vecka. Jag uppskattar om du svarar på min mejl.



MVH



Emma

2011-05-22 @ 19:29:06
URL: http://allsaints.blogg.se/
Skrivit av: Christina Johanson

Hej,

Jag skulle gärna vilja ha kontaktuppgifter till fiskspaet. Läste om det i HD och tycker det verkar spännande. Har du prisuppgifter tar jag gärna det med.

Mvh Christina

2011-05-25 @ 10:57:32
Skrivit av: charlotta åkerlund

Hejsan!



Är mkt intresserad av att komma i kontakt med de/dem som har fish spa i höganäs.

Tänkte överraska min son med detta.maila gärna kontaktuppgifter till mig via mail



med vänlig hälsn Charlotta

2011-05-31 @ 14:30:15
Skrivit av: Jenny P

Hej Jag tycker också att detta låter jättespännande.

jag skulle också vilja ta del av vad detta kostar då julen närmar som och funderar på att ge bort en behandling i julklapp.



Svara gärna på min mail.

2011-11-15 @ 09:59:13









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall