Iphone?!

jo jag har ju tänkt ett tag på att skaffa mig en Iphone eller liknande, då mitt abonemang håller på att gå ut plus att min mobil håller på att säga upp sig helt ( blixten exploderade igår ).

Men då finns ju 2 frågor!

1. Ska man ta en Iphone eller en Adroid(heter det så?)

2. Vilket abonemang sk aman ta? man vill ju så klart ha fri surf men det kanske man får på alla dessa telefoner? Annars tappar man ju själva funktionen!

just nu har jag fast pris ( jag ringer och sms ganksa mycket ) Hade tänkt gå in på telia och tre och se vad dem har att erbjuda som passar mig bäst!

Har du någov an dessa, och vilket abonemang? Är du nöjd?




Kommentarer
Skrivit av: Annelie Andersson

Hej!



Jag har en award med utmaning i min blogg till dig. :)



/Annelie

2011-04-28 @ 15:32:22
URL: http://antiann.blogspot.com
Skrivit av: samantha

Hej

Jag kan rekomendera telia det har jag själv och jag är supernöjd jag betalar 599 fast pris och 95 för fri surf i månaden mvh samantha

2011-04-28 @ 18:26:40
Skrivit av: Erika

Jag har en Xperia Arc och är än så länge supernöjd :)

2011-04-28 @ 20:57:54
URL: http://mylittlewords.se
Skrivit av: Angelica

Iphone är lätt den bästa telefonen som finns.. Har man väl haft en kan man aldrig mer vara utan! Visst funkar även androidtelefonerna, men alla appar och funtioner är klar bättre till Iphonen och den buggar mkt mindre t.ex. Xperiatelefonerna.



Telia är ju så klart bääääst! (Måste vara trogen min arbetsgivare). Tror det nya abonnemanget heter Komplett och kostar 699 kr/mån. Då surfar, ringer och smsar du hur mkt du vill varje månad. Annars så finns ju fler alternativ lite beroende på hur mkt du ringer och surftilläggen kostar då 98 kr/mån =)

2011-04-28 @ 22:40:18
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Sandra - Gravid i vecka 34

Iphone! Jag pissar på alla andra telefoner ^^ Kommer aldrig vilja ha någon annan telefon än en iphone, och jag lovar att du kommer bli nöjd om du köper en. Angående abonnemang så skulle jag satsa på telia :)

2011-05-02 @ 00:40:29
URL: http://ettplussett.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall