Jobbar dag!

Japp sitter på jobbet nu och kommer göra det fram till kl 7ikväll. Hoppas det blir lite folk så att tiden går lite snabbare=) Hoppas även att min rygg klarar av detta då stolen är trasig så måste stå upp, kan dock påstå redan nu att det börjar värka:/ Inge kul alls! Har hundarna med mig oxå, lite roligar iaf!
Skickade även ut inbjudningar till babyshowern idag:) Spännande o se om någon kommer eller om det bar avi bli 2(tre) haha.

SOlen skiner ute iaf, är suuuper varmt och klart att jag ska jobba då:P Har så mycket som jag vill göra både hemma och handla:
- Köpa nya utemöbler ( det sk avi göra från plantagen, måste bara ta mig dit och hem)
- Köpa nytt tv bord ( även där har vi bestämt oss för vilket men behöver en bil för det oxå )
- Åka till Ullared Gekås ( behöver en bil för det oxå:P men tror vi ska hyra en bil faktist, måste bara vänt atills fredrik är ledig en helg)
- Slipa och måla/tapetsera om skrivbordet så jag kan ställa iordning i sovrummet & bebisrummet ( måste även köpa lite förvarings alternativ till det)
-Fixa 2st lampskärmar, den ena ska det sys en lampkjol(måste ha typ bara) och den andra ska jag göra helt grån grunden, behöver en stomme som jag gillar bara!
- virka klart filten och sy lapptäcket

Ja detta var väl bara en bråkdel av allt jag vill göra:P Haha måste bara strukturera upp allt:D

känner mig dessutom extremt sexig idag på jobbet där jag sitter gravid och virkar hahahahaha

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall