Lång dag.

Vi satte ut våran bil på blocket igåroch har sedan dess blivit ner ringda, alla ville ha våran pärla haha. Så vi gick upp tidigt och åt frukost, sedan vid kl 13.00 var bilen såld. GUD så skänt, slipper jag den skiten och problemen är någon annans:P

Efter det så började jag måla på väggmålningen, idag vart det massa små detaljer, så dettog tid och inte så mycket hände. Får se om jag får gör om något, är ju SKIT svårt att få linjer som är exakt lika stora/breda men en pensel, men Frderik tyckte den vart skit fin så jag litar på honom. Ni får bild då det är färdigt!

Nu har Barbaskön och kantlinjer kommit till:D Några har även fått ögon;)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall