Ledsen!

Solen skiner som bara den och de är varmt o skönt ute men ändå så känner jag mig nere. Ekonomiskt har de senaste veckorna varit tunga ( vi har ju så vi klarar oss tack vare min kära sambo och vi lyxar ganska ofta) men jag har inga "egna" pengar som jag kan göra vad jag vill med eller köpa något till bara mig. Jag har jobbat nästan konstant de senaste året men ändå har de inte gett mig ett jota:( Fan. Och ibland känns de tungt, och ibland tänker man på de oftare ään sndra dagar. Denna månaden vart dessutom PISS. Men men.

Jag har dessutom så jäkla ont i höfter o leder:( SÅ jobbigt, ska jobba hela dagen i morgon så hoppas inte att jag har lika ont då.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall