Mys Onsdag!

Idag har älsklingen varit ledig, så vi har bara passat på att mysa, första frukost och sedan vart en en promenad med hundarna. Efter det så tog vi en sväng på staden, fick en par byxor av love och vi tog en fika.
Efter det hem och städa, laga mat och nu har jag målat. SHIIT så trött jag är, nu har även barbamama kommit upp på väggen, så fin så:D Nu ska jag bara fixa det sista finliret och sedan komma på något snyggt att ha som "bakgrund"

Kollar nu mäster kockarna och funderar " ska jag äta kräftor eller blåbärspaj nu"......TIPS?:P

Kommentarer
Skrivit av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

sv: jaha okej, ja man får passa sig för tjuvparningar. Ibland kan det bli fel när vissa raser paras, men de flesta brukar inte vara något fel på. Hihi du får lägga upp en bild någon gång på honom. Personligen älskar jag tibbens tecken och hur deras renrasstandrad ser ut :) fast de sen kan se olika ut! haha..

2011-04-06 @ 21:19:13
URL: http://jenniezen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall