Suprice!

Dagan har rullat på bra, jag vaknade och tog hundarna för en promenad, sedan mötte jag upp svärmor Lena och vi tog en fika! Vid halv 6 var jag hemma igen och så var det en ny promenad med hundarna! Efter det så skulle jag tvätta utemöblerna då det skulle säljas idag!

Så där står jag och torkar dessa möbler då jag hör någon säga "hallå" nedanför mig, min första tanke är att det är kvinnan som skall hämta möblerna, men tänker att oj så tidig hon är. Men då jag vänder mig om " MAMMA?, vad gör du här" hon bor som sagt 90mil bort. FY FY FY så kul och vad glad jag vart! Så hon skall vara här tills på torsdag så åker vi gemensamt upp till sthlm då.....MYSIGT:D Så bloggar jag lite denna vecka ja då det ni ju varför:)


Kommentarer
Skrivit av: Sandra - Gravid i vecka 32

Sv: Vi kallar vår bebis för Bebis ^^



Ja jag har fått höra att jag har en pojkmage, men vi får se vad det visar sig vara :)



Vi har inte köpt klart allt. Vi har bara köpt en del kläder och beställt barnvagnen sen inget mer. Vi ska köpa spjälsäng och så i slutet av den här månaden och nästa månad hämtar vi vagnen. Börjar känna lite panik faktiskt, men samtidigt vill vi inte stressa. Men det är ju inte direkt länge kvar så man kanske borde börja handla ^^

Ni då? Har ni köpt mycket?

2011-04-18 @ 23:58:18
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Skrivit av: Kajsa

Vilken rolig överraskning. Och vilken härlig mamma du har! Njut av lite mor&dotter tid nu. Det behöver man ibland.

2011-04-19 @ 10:03:35
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
Skrivit av: Sandra - Gravid i vecka 32

Sv: Nej det är sant, men om det skenar iväg åt något håll så brukar man göra ett tillväxtultraljud för att se vad det beror på, för det kan ju ha med bebisens storlek att göra om det skenar iväg.



Haha ja jag håller med, ibland känns det som att det är skitlångt kvar men om man tänker på hur snabbt tiden hittills har gått så lär dom här två månaderna som är kvar också gå fort. Och nu när det börjar bli vår, snart sommar, så går dagarna mycket fortare tycker jag :)

Vi vet i princip vad vi vill ha. Har en lista med grejer vi ska köpa så det är bara att bocka av ifrån den sedan ^^

2011-04-19 @ 19:31:20
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Skrivit av: i min lilla lilla värld

Såna överraskningar tackar man inte nej till =)

2011-04-21 @ 07:16:12
URL: http://saratilling.se
Skrivit av: Carina

Jag har också väldiga problem med min mage (har IBS, irriterad tjocktarm) men magen slog snarare bakut när jag tog järntabletter.



Jag tog dem på kvällen innan jag gick och la mig (och med ett glas apelsinjuice) så det funkade inte.



Grymt jobbigt att äta tabletterna när man får så fruktansvärt mycket problem med magen! Men jag tänkte testa nu att ta varannan dag och se om det gör att magen håller sig i skick. :)

2011-04-25 @ 20:53:47
URL: http://tornedalingen.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall