Tidig natt!

Igår var vi i Malmö, Hoff var SUPER bra dock fick alla varningar att om det inte slutade att hoppa så skulle konseren avbrytas då golvet kunde rasa in?! WHAT, vem ser hoffmaestro utan att dansa?  Jo jag för jag är gravid och nykter hahahaha, men alla andra! Var nog restaurangen under som klagade:P

Natten var dock hård, vi sov hos svärmor i deras bäddsoffa......och FYYYYY den var stenhård. Så jag vaknade HELA natten varje gång jag skulle vända mig, sedan vaknade jag av att jag hade så jäkla ont i fogarna vilket berodde på att soffan var så hård, sedan kom huvudvärken. Bebis höll mig oxå vaken då han gjorde volter och sparlade för fullt, men jag är gärna vaken pga det:P Sedan hade jag en hund som ätit något skit, hon spydde och bajsade HELA natten......ujujuj jag vet inte om de är gud som försöker  förbereda mig för mamma livet:P

SÅ här sitter jag, solbränd i ansiktet dricker te och funderar på om jag ska ta min Daim päron till BB som börjar snart:)

Älsklingen är och repar, även fast jag helst skulle vilja ha han här i soffan o mysa bara.

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Det är SÅ mkt enklare att vara vaken när bebis är ute!! Hang in there, det är värt besväret och kärleken som exploderar när du ser din bebis är helt obeskrivlig! :-)

2011-04-18 @ 12:33:47
URL: http://lindasin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall