Utemöbler!

Imorgon kommer damen som har köpt mina utemöbler ( den dåliga affären som vart bra ;P ) Så då ska jag tvätta och plocka ihop allt så hon blir nöjd med sitt köp, men nu behöver vi ju nya. Det får bli ett så kallat "café set" som är 1st bord och 2st stolar. Det ända som är viktigt är att det INTE är brunt trä:P och att man får plats med 2st tallrikar ( vill ju äta goda middagar där ute i sommar ) Men även här har jag märkt att priset har stigit, ute möbler är fan dyrt. ( eller så märker ni att jag e pank och snål haha) Men vill man inte ha plast eller ikea så blir det dyrare!


Detta är fint från Åhlens, med mosaik!


Detta från plantagen!


Även detta från plantagen fast ser "gammalt och slitet" ut!



Jag tycker även om stålbord & stolar. Min farmor har sådana oxå, söta!

Skulle vilja hitta ett gammalt plåt bord med stolar, men alla jag hittat kostar skjortan! Ja vi får vella se;) sk astäda av hela balkongen och plantera lite innan möbler inhandlas!

Kommentarer
Skrivit av: Sandra - Gravid i vecka 31

Sv: Du kommer inte ångra dig :)

Tack!



Vi är också på jakt efter utemöbler, som inte är i plast eller brunt trä och inte kostar skjortan. Verkar dock vara svårt att hitta, det mesta är apdyrt. De vita från plantagen var jättefint!

2011-04-17 @ 22:00:15
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Skrivit av: Sandra - Gravid i vecka 31

Sv: Min karl är också snål, men bara då det gäller saker som jag vill ha :p Att t ex köpa en sängram för 4000kr bara för att jag vill ha den går inte för sig, men att köpa en tv för 18000kr går alldeles utmärkt ^^

Det är han som betalar här hemma också, men jag får nästan alltid som jag vill (a)

2011-04-17 @ 22:39:32
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Skrivit av: Angelica

Det längst ner var superfint, men tyckte även om det översta bordet!

2011-04-18 @ 22:07:07
URL: http://missakerlund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall