Allvarlig!

Ja Ralph har lett 2gånger......(typ) en gång åt läkaren och en gång åt speldosan och flygplanen i taket!! Annars sitter han mest och är svår......sitter och funderar, ser arg/sur ut....skrynklar hela ansiktet och rynkar näsan! Ja det är våran glada lilla son haha! Han kommer bli en sådan sur unge som bara sitter på sitt rum och funderar och "forskar" mm, kommer int evilja leka med andra barn för dem "fattar" inte haha! Ja ser mig verkligen honom framför mig, en sådan unge som kommer rätta sin mamma, och som är så långt ifrån sin släkt man bara kan komma hahaha!

Ja eller så trivs han inte med oss helt enkelt:( bad luck för honom då han inte kommer någonstan ( än ) ;P





Kommentarer
Skrivit av: Sandra - Mamma till Leon

Sv: Haha, Ralph då! Orättvist att han log åt läkaren men inte mot sin mamma. Det kommer nog snart ska du se :) Han är ju hur söt som helst när han rynkar på näsan också!

2011-08-12 @ 08:22:05
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Heter Ida och har följt din blogg ett tag nu. Tack för det! Har en liten son född den 4 juli som jag ger flaska, har tom slutat pumpa ur mina bröst nu och ger han bara bebismjölk! Så himla skönt och vet du vad jag slutade bara för min egen skull då min mjölk inte räckte och bröstvårtorna blödde och mjölkstockningen damp ner titt som tätt!!!!



Förutom att han har lite ont i magen så här vid övergången så njuter jag!!!! Ville bara peppa dig att pumpa tills du känt att du fått nog, lägg sedan ner! Skit vad alla andra tänker och tycker!!!!



Skönt med en förstående sköterska, lycka till och hoppas stockningen ger med sig!!!

2011-08-12 @ 15:33:52
Skrivit av: Madde

Hej Ida, Härligt att det funkar för er! Ralph får ont i magen av min mjölk oxå så jag känner att det spelar inte så stor roll!

Som du säger så håller jag på att ge upp nu! Dessa jävla mjölkstockningarna och onda bröst! Nä fyy fan! Så tankarna har kommit till att få mig själv att sina snart! Men först måste jag få denna stockningen att släppa! Tack för dina peppande ord!

Kram

2011-08-12 @ 17:26:06
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Carina

Men sötnosen! :) Snart inser han att ni är rätt komiska och så kommer han börja skratta åt er. ;) Eller så är han en liten "grubblare" som funderar på vem i hela friden han har hamnat hos! ;D Förresten, varifrån är svampkroken och tavellisten? Den där tavellisten var precis nåt jag har letat efter!

2011-08-12 @ 18:14:18
URL: http://tornedalingen.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall