Inredning!

Ja idag vart det en sväng på staden......Vi hittade då lit emer till inredningen i Ralph´s rum....kan inte bestämma hur jag vill ha än haha! Ändrar mig hela tiden, men jag känner att det är trots allt ett barm rum och vart får man inte leka med färger och motiv om inte där ( även om gruden och alla möbler är vita och "gamla" ) Men detta kom vi hem med iaf, nu skall det bara sättas upp! så ska ni få nya bilder:)



2st svamp krokar!



Och en "bok" hylla! som ska sitta ovanför våran läshörna ( just nu består den endast av en fotölj:P )

Lampa och matta är det nästa som ska inhandlas....båda två är dyra och svåra att hitta:P


Kommentarer
Skrivit av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2012-01-12 @ 23:19:07
URL: http://smsalåna.nu









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall