Andra advent!

Roligt att så många är med att tävlar, tråkigt att det inte ens är 20% av mina läsare dock! Är ni lite lata?;) Av tusen besökare är det 100 som tävlar av hundra är det 10....ja ni fattar! Är tydligen bara jag som älskar få hem gratis paket och vinster=) Dock större chanser för er som är med:D

Idag är det som sagt andra advent, och jag sitter uppe i Norrland hos mina föräldrar, ingen snö dock är det isigt och minus grader, jag tycler att ska det vara minus kan det lika gärna vara snö, så att man åtmoinstonde får lite ljus från snön, för här blir det mörkt kl 2 på dagarna! Såå trist!

I morgon åker jag hem, känns tråkigt och skönt på samma gång, börjar bli lite rastlös här samtidigt som det är sååååååååå skönt att ha mamma som hjälper till, fyy så underbart det är! Men längtar ju efter min sambo som har left loppan och ungkarl nu i 1v. Hoppas han inte blivit för bekväm och saknar oss!

Igår var jag ute i sundsvall=) Riktigt kul även fast det inte var som förr då man var helt crazy:) Var även lite dött på krogen och dem stängde alldeles för tidigt! ( länge sedan man var kvar då dem tände lyset haha )

Nä nu skall ja gå o mysa m mamma!

Kommentarer
Skrivit av: Åse Ingemarsson

Tack för komplimangen! Jag är med och tävlar hos dig varje dag och länkar till din blogg i varje inlägg ;-)

Jag ÄLSKAR tävlingar!!!



Kram Åse

2011-12-05 @ 13:30:34
URL: http://www.asesviktresa.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall