Belönings system!

Ja har ju inte direkt uppdaterat min kamp emot fläsket som jag skrev om tidigare haha, men jo 2 kilo har vandrat neråt ( vilke är mycket skummt då jag slarvat som attans m maten ) Har kanske gått upp dessa 2 kilo igen nu över jul haha, men ska snart ut och gå så ska dem kilona bort oxå!
Men när jag gått ner 5kilo till så ska jag i belöning få göra en tatto ( antingen bygga klart den på bröstet eller 2 nya på fötterna )
Och när jag gått ner ytterligare 10 ( sammanlagt 15 ) så skall jag börja på min sleve.......ja så vi får väl se kanske aldrig får en tatto och förblir fet! Men jag hoppas på tvärt om!

Kommentarer
Skrivit av: Carina

Jag kör också ett belöningssystem. :D När jag har gått ner till innan graviditeten så har min man lovat mig en super bra present. :) Nu är jag nästan där, efter lite kämpande, så imorgon ska jag få shoppa loss på mellandsgsrean.

Du kommer klara det här bra! Med en sån där morot så går det. ;) Kämpa på!

2011-12-26 @ 23:01:11
URL: http://tornedalingen.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall