Lucka NR16 Namnnappen.se

Klicka på bilden för att komma till tävlingen!
Dagen lucka har dessutom en BONUS lucka, 2 vinst chanser alltså!
Namnnappen.se Jag upplevde problemet med försvunna og ombytta nappar för första gången när min son Frederik började på dagis. När jag kom för att hämta honom var det oftare en regel än ett undantag att hans napp var borta och att han hade något annans napp i munnen.
Dagispersonalen hade begripligt nog inte en chans att skilja på alla de otaliga napparna och därför började jag leta efter en napp med namn på. Men i alla affärer fick jag samma svar, jag skulle köpa en tuschpenna och skriva namnet på nappen eller klistra på en etikett med namnet på. Men det höll ju inte när nappen skulle kokas.
Det var då jag bestämde mig för att det skulle vara möjligt för alla föräldrar att köpa en kvalitetsnapp som hade deras barns namn ingraverat så att det blev satt ett stopp för nappkaos, ombytta och försvunna nappar.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall